Norsko

Vstáváme zase brzy...vyrážíme po sedmé ranní a dneska bude dlouhý den, takže svačinu a pitíčko s sebou. Jedeme daleko...cesta trvá s naší loďkou přes 45min.

Cestou zastavujeme, lovíme, taháme, odpoledne kolem půl páté se začínáme vracet a cestou ještě zastavujeme na pár místech, které vypadají slibně dle reliéfu dna. Skála na polaky...vytahuju vláčku skočí po tom malej polak asi tak 1,5m pod hladinou a utrhne mi nástrahu. Nakonec zjišťujeme, že jí neutrhnul, pouze se vyvlíklo z očka, ale stejně to zamrzí. Během dne máme několik silných záběrů, ale bohužel nám pár ryb i spadlo cestou nahoru, takže bychom jich měli i víc, kdyby se taky trošku snažily.

Výsledek dnešního dne :

• doba strávená na vodě 9hod 59min
  • nachytáno 20 ryb z toho 13 tresek obecných a 7 tresek tmavých
  • vyfiletováno 15,4kg
  • 2 utržené pilkry (jeden já a jeden Pepa)
  • 1 sežraná gumová rybka
  • jeden prasklý naviják (to samo, já sem v tom nevinně)
  • 20 litrů benzínu projeto za včerejší a dnešní den

Filetování mě Pepa ušetřil, tak jsem se snažil alespoň trochu pomáhat s čištěním ryb a balením. Kolem půl deváté se konečně dostaneme na večeři (Jarda nám připravil hrachovou polévku s špagety).

Pro porovnání...my jsme s Pepou ulovili přes 15kg filetů a náš spolujezdec na lodi Láďa nachytal asi 14,8kg sám...níže jeho největší úlovek - Polak 99cm.