Spojené Arabské Emiráty - banner

Vstáváme lehce před sedmou. JaraX dneska odlétá a tak ho vezu na letiště. V 7:40 vyrážíme směr Dubai International Terminal 3. Tuhle dovolenou se nám to podařilo skvěle naplánovat, neboť letadlem, kterým JaraX odletí, tak mi sem zpátky přiletí Míša. Takže mě čeká ještě jedna cesta na letiště v noci :) Aspoň si teď vyzkouším, jak dlouho trvá cesta. V 8:05 vysazuju JaraXe u Terminálu 3. Byť jsou letadla z našeho hotelu na dohled a vzdálenost po silnici ukazuje navigace 8,5km, tak než přeskáčem semafory, je z toho 25minut. Rozloučili jsme se a já se vrátil na hotel, abych se trochu ještě prospal.

Odletový Terminál 3

JaraX odlétá

Dnešní den tedy budu trávit sám, opuštěný v tak velkém městě :D no nic...program už mám lehce připravený. Nejdřív musím na hotelu rezervovat ubytování ve Fujairah, kde mám v plánu potápění, pak bych rád zabookoval vstupenky do Burj Chalifa s Míšou a pak vyrazím na golfové hřiště trochu potrénovat odpaly.

Vyrážim do města po poledni a zadávám směr golfové hřiště. Navigace mi našla jako jedno z nejbližších Dubai Creek Golf & Yacht Club. Není to daleko od hotelu a i cesta je celkem jednoduchá. Stejně jako v ostatních golfových klubech tak i tento ze pokryt zelení i mimo samotná hříště. Všude okolo vzrostlé palmy a pěkně upravený terén.

Dubai Creek Golf & Yacht Club

Vlevo bunker na chipping

Je vidět, že sem nechodí hrát žádné socky :D

Parkuju auto, vytahuju foťák a jdu nejdřív na obhlídku :) Hřiště má samozřejmě driving range, putting green a další části pro trénink. Jdu na recepci zjistit co a jak. Vzhledem k tomu, že všechna hřiště v Dubaji mají v podmínkách handicap 28 a nižší pro muže (u žen 36 a nižší), tak si dám jen pár ran na drivingu. Vstupné se neplatí žádné, pouze míčky (35DHS za 5Oks) a půjčení holí (10DHS / kus). Takže beru 100míčků, driver a 7čku a jdu na to. Jelikož je dnes neuvěřitelné vedro (30°C ve stínu), volím kryté odpaliště.

Klubovna a putting green pro děti

Vlevo bunker na chipping

Co se týká samotné hry, to nestojí moc za komentář, ostatně uvidíte později na videu, které jsem si natočil ze stativu. Ještě musím hodně trénovat, ale měli zřejmě dobré hole, neboť s driverem mi to chvílemi lítalo až k bílému praporku, který je umístěn ve vzdálenosti 236yardů.

Moje odpaliště

Krátké video z mé amatérské hry

Strávil jsem na drivingu příjemné dvě hodinky, které mě ale v tom vedru tak vyšťavily, že jsem se vrátil na hotel s tím, že se cestou možná ještě stavím v Muzeu. Nestavil. Jel sem rovnou, zaparkoval a zalezl rovnou do postele. Chvilku si odpočinu. Probudil sem se asi v sedm...na chvíli sem vytáh noťas, abych překontroloval, jak si vede má drahá polovička, která dneska v noci přiletí stejným letadlem, kterým JaraX dopoledne odlětel do Prahy. Vypadá to, že letadlo poletí na čas. Odletělo s půl hodinovým zpožděním. Jdu si ještě na chvilku lehnout, na letiště mám jet až po druhé hodině v noci, takže mám asi 6hodin.

Z těch 6ti hodin sem 4,5 prospal a další hodinu proležel v posteli, neboť to vedro mi dalo dneska slušně zabrat. Blíží se půlnoc a tak pokračování mého čekání najdete v dalším článku :)

Mezitím od zpravodaje Míši z Prahy

Tak konečně je tady sobota a do teplíčka letím i já. Balím po Pájově vzoru v sobotu těsně před odletem a ještě kupuju pár věcí, co chce Pavlík přivést. Venku máme -10°C, když po poledni sedám do auta a jedu za "bráchou" Petrem, který mě poveze na letiště, vrátí mi pak auto do garáže a po celý týden nám ještě pohlídá morče, no prostě nevíme, co bychom bez něj dělali :-) Je krátce před druhou, když jedeme po Evropské a já sleduju letadla na obloze - jedním z nich se právě vrací JaraX. Ve dvě hodiny mě Petr vysadí na letišti, ještě mi pomůže s kufrem až k odbavovací překážce, rozloučíme se a můj první samostatný let začíná. Vše jde hladce - odbavení, čekání, bezpečnostní kontrola, zase čekání, nástup na palubu Boeingu 777-200 společnosti Emirates a další čekání, tentokrát cca půl hodiny na odlet z Ruzyně. Jsou znát jarní prázdniny části Prahy - spousta cestujících s dětmi, velká část pokračuje do Thajska. A zřejmě všichni kupovali zájezdy nebo letenky last minute, rodinky jsou rozesazené různě po letadle, takže buď vyměňují místa nebo neustále pochodují po letadle za zbytkem rodiny. Letušky vše zvládají s klidem a úsměvem, ale celkově je v letadle velký šrumec a nedá se moc spát. Pět hodin ale uteče jak nic, před přistáním ještě několik otoček nad zálivem a dvě nad pevninou a hurá na arabskou půdu.