Aruba, Bonaire, Curacao - banner

Článek z dnešního dne moc akční nebude. Začínáme kolem sedmé ráno poslední snídaní na Bonaire, pak sbalíme věci a opouštíme Caribbean Bonaire Club. Po osmé dorazíme na letiště Flamingo Airport, kde nejdříve jdeme vrátit auto do půjčovny - vše projde bez problémů, tentokrát jsme auto moc nezprasili :)

Pohled na letištní halu Flamingo Airport

Jdeme se odbavit, dnes díky zrušenému a přebookovanému letu neletíme s DAE jako předchozí přelety, ale s konkurenční společností Insel Air. Prvním pozitivním zážitkem je, že u téhle společnosti neplatíme žádnou dodatečnou taxu (DAE účtalo 32 USD za Curacao - Aruba a 20 USD za Aruba - Bonaire). Na letišti je free wifi, což využíváme ke zkrácení čekání v odletové hale i po přesunu ke gatu. Při security kontrole nám projde narozdíl od jiných letišť do letadla láhev Coly a ice tea. Insel Air je zřejmě jiná liga, boarding začne načas i odlet jde podle plánu. Letíme opět vrtulákem, ale tentokrát je to Fokker-50.

Vrtulák Fokker 50

Za 25 minut se náš okruh ostrovy ABC uzavírá, vystupujeme po týdnu opět na Curacau. Vyzvedáváme kufr a kluci oběhnou všechny stánky autopůjčoven, aby vybrali nejlepší nabídku na půjčení auta. Nakonec to vyhrává modrá Toyota Yaris sedan od společnosti Budget.

Naše nová kára - Toyota Yaris sedan

Ubytování se nám minule na Blue Bay moc líbilo, takže nebudeme experimentovat a rovnou zamíříme opět tam. Dokonce si říkáme i o stejný apartmán, dvouložnicový H16. Po sdílení koupelny na Bonaire oceníme dvě koupelny a třetí toaletu :)

Krátce se vybalíme a vyrazíme do blízkého supermarketu dokoupit zásoby. Pája dumá, jestli sebou má vzít foťák, na což mu shodně odpovídáme, že je to blbost, cestou nic nepotkáme ... No pěkně jsme se spletli. Před obchoďákem se koná velký celoostrovní sraz všech možných motorek, převažují choppery, mnohé s individuálními úpravami. No nic, takhle krásná podívaná zůstane uložena jen v našich myslích :) Jednalo se o součást ostrovního svátku Den vlajek, proto byla většina motorek i spousta aut ozdobena místními vlajkami.

Nakoupíme, vrátíme se domů a zbytek odpoledne už jen tak prolenošíme nebo prospíme. Večer si uděláme večeři z nakoupených zásob - obě se Žanetou připravujeme klukům steaky, které tu stojí směšnou cenu. Naše dva hovězí steaky z roštěnce po 170 gr. stály dohromady v přepočtu asi 60 Kč. Po večeři pokračujeme v relaxu, jen se přesouváme s kolou a bacardi na terasu do krásného teplého večera ...